piątek, 1 lipca 2016

Biegać jak Polacy


 Nasze chłopaki odpadły z mistrzostw Europy, smutno trochę wiadomo, emocji było co niemiara, trudno opisać, cała Polska trzymała kciuki. Drużyna przede wszystkim kondycyjnie dobrze wyglądała, było gorąco wczoraj, a nie było po Polakach widać, że prąd im się odłącza. Ja nie jestem ekspertem od piłki, o bieganiu coś tam może wiem i powiem tak chłopaki wybiegali dla mnie ten remis. To jak Krychowiak przyspieszał i ganiał do przodu i do tyłu, super interwały po prostu. Lewy gonił niczym gepard na bramkę. Polscy piłkarze pięknie biegają, wiem mogę nie być obiektywny, ale te ich przeważnie dziesięć kilometrów, które przebiegają to najpiękniejszy dystans jaki mi zaoferowali od wielu lat. Ta ich walka, którą pokazali wczoraj to jak zmagania do samego końca podczas maratonu, nie poddawać się i do końca cisnąć na metę, oni na bramkę. W obu przypadkach wynik ma znaczenie. Jesteśmy wielcy i nieważne co powiedzą malkontenci, Polska jest jedna, biegam w niej, biegam dla niej, jak oni nasza drużyna wybiegała te mistrzostwa dla nas, dziękuje Wam moja drużyno.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz