środa, 3 sierpnia 2016

Po co biegać samemu???


 Od kiedy założyliśmy z grupą przyjaciół w Łodzi grupę biegową to każde niedzielne wybieganie, bądź nawet krótkie rozciąganie jest bardziej ekscytujące. Trening w grupie daje satysfakcję, że można podzielić się swoim spostrzeżeniami, coś ciekawego od innych usłyszeć. Poza tym wspólne spotkania mocno motywują do pracy nad sobą i rozwojem w kierunku lepszego biegania. Straszną frajdę mi sprawia jak mogę komuś pomóc kto dopiero zaczyna, ustrzec przed błędami które ja popełniałem, czasami za to słono płacąc. Szkoda tylko, ze tak późno wpadłem na pomysł żeby zorganizować coś dla innych. Odbyło się dopiero parę treningów w Łodzi, ale recenzje są bardzo dobre co skłania mnie do jeszcze większego wysiłku by zapraszać innych do nas. Mam plan zarażać innych swoją pozytywną pasją, która może tylko przynosić same korzyści.



Tutaj w spólne rozciąganko


nie ma jak plecy poćwiczyć kołyską


mięśnie brzucha również rozciągać trzeba:)


  Jak ktoś by chciał z nami w Łodzi pobiegać serdecznie zapraszamy do Parku na Zdrowiu w każdą niedzielę przy Pomniku Czynu Rewolucyjnego o 19,00. Jak coś do zobaczenia:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz